Асоціа
ція правників України
Комітет з медич
ного права
Семінар:
«Юрид
ичний аналіз реклами медичних послуг»
25 червня 2012р.,
м. Київ
15.30 – 1
8.00
Реклама медичних послугмає ряд особливостей, про що варто пам’ятати, зокрема: нормативними актамипередбачені умови та обмеження щодо реклами медичних послуг та лікарськихзасобів.
Жорстка конкуренція серед профільних медичних установ та природне бажаннязалучити якнайбільше платоспроможних пацієнтів досить часто стають причиноюпорушення законодавства про рекламу, а також конкурентного законодавстваУкраїни.
Аналізу типових помилок, засобам їх усунення та практичним порадамприсвячено семінар: «Юридичний аналіз реклами медичних послуг».
До участі у заході запрошуються представники державних органів, керівники,продакт-менеджери, штатні юристи ЛПУ, приватно практикуючі медичні працівники,юристи консалтингових компаній, представники рекламних компаній та засобівмасової інформації.
Попередня програма:
1.
Загальні аспекти рекламування медичних товарів та послуг
Олена Беденко-Зваридчук
– голова Комітету з медичного права АПУ, директор ЮК «МедАдвокат», член Громадської ради при МОЗ України
2.
Реклама медичних послуг: актуальні правові проблеми
Радмила Гревцова
– директор Інституту медичного та фармацевтичного права і біоетики Академії адвокатури України, президент Української медико-правової асоціації, керуючий партнер київського офісу Консалтингової компанії «Yurkraft Medical», адвокат, кандидат юридичних наук
3.
Реклама по-українські. Просування медичної продукції ціною здоров
’я
Владислав Онищенко
- Голова правління Союзу споживачів медичних послуг
4.
Дотримання прав пацієнтів при рекламі медичних товарів та послуг: практичний досвід Всеукраїнської ради захисту прав та безпеки пацієнтів
Ольга Скорина
– керівник юридичного департаменту Всеукраїнської ради захисту прав та безпеки пацієнтів
5.
Реклама медичних послуг: антимонопольне законодавство – теорія та практика
Світлана Постриган
– Заступник голови Комітету з медичного права, старший юрист, адвокат АО «Арцінгер»
6.
Реклама медичних послуг в друкованих ЗМІ – теорія та практика
Тетяна Відді
– директор юридичного департаменту ТОВ «Медіа ІнвестГруп»
7.
Конкурентна, ефективна реклама стоматологічних послуг
Ліна Рудакова
– головний лікар стоматологічної клініки «Естетика»
Учасники дискусії:
Олена Ліщишина
– Директор Департаменту стандартизації медичних послуг Державного Експертного Центру МОЗ України
Олег Мусій
– Голова Громадської ради при Міністерстві охорони здоровья України
Юлія Євушко
- виконавчий директор мережі офтальмохірургічних клінік «Новий зір»
Богдан Кідонь
- директор по маркетингу і продажам мережі лабораторій «Synevo»
Модератор заходу:
Олена Беденко-Зваридчук
- голова Комітету з медичного права АПУ, директор ЮК «МедАдвокат»
Місце проведення:
м. Київ, вул. І.Франка, б. 18, тренінгів центр "Перехрестя"
ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ НА УЧАСТЬ
УВАГА! Відбудеться відео-трансляція заходу, яка поширюватиметься на всі регіони України окрім м. Києва.
Якщо Ви бажаєте долучитися до перегляду відео-трансляції, будь ласка, напишіть на електронну адресу
komitet@uba.ua
, повідомте про своє бажання і Ви отримайте код доступу.
За результатами заходу кожен учасник має можливість отримати Сертифікат, який дає право на отримання балів відповідно до Порядку підвищення кваліфікації адвокатами, затвердженого Вищою кваліфікаційною комісією адвокатури.
З приводу реєстрації звертайтесь до Секретаріату АПУ за тел. 0 44 492 88 48, або пишіть на Е-mail:
komitet@uba.ua
Контактна особа - Ганна Сухоставець.
Інформ
аційна підтримка заходу:
Медико-правовий портал «103-law.org.ua»
Журнал «Практика управління медичним закладом»
Інтернет-портал «МЕДФАРМКОННЕКТ»
Журнал «Жіночий лікар»
Інтернет-портал «Медпросвіта»
Газета «Новости медицины и фармации»
Автор:
Елена Беденко-Зваридчук
Просмотров (1418)
25.05.2012
Ключевые слова:
реклама лекарств, доктор, врач, медицинский работник, юридический анализ