Медико-правовой портал 103-law.org.ua
проект компании МедАдвокат

ЯК БІЗНЕС МОЖЕ ДОПОМОГТИ РОЗВИТКУ МЕДИЦИНИ

Враховуючи спосіб життя і відсутність у населення традицій свідомого збереження здоров'я, орієнтацію системи охорони здоров'я на надання медичної допомоги, а не профілактику, погіршення екологічної ситуації, - рівень захворюваності буде зростати
Категория: Реформы здравоохранения
Комментировать

Центр "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності" провів круглий стіл на тему "Охорона здоров'я 2020: роль бізнесу в суспільстві". Захід відбувся в Науково-практичному Центрі дитячої кардіології та кардіохірургії в рамках стратегічної ініціативи "Підприємство 2020" за підтримки компанії ДТЕК. Генеральний партнер Ініціативи 2020 - компанія "Метінвест".
 
Круглий стіл відвідали представники компаній ДТЕК, МТС, Платинум Банк, 1+1, СК Джонсон, Фармак, Такеда, PwC, Сингента, а також активісти громадських організацій, фондів, медичних установ, університетів і профільних державних органів.
 
Керівник Центру "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності" Марина Саприкіна представила карту ризиків у сфері охорони здоров'я. у своєму виступі пані М. Саприкіна акцентувала увагу на тому, як бізнес може протидіяти виявлених ризиків, підкресливши: "Враховуючи ситуацію, яку ми маємо на сьогодні, в тому числі спосіб життя і відсутність традицій у населення свідомого збереження здоров'я, орієнтацію системи охорони здоров'я на надання медичної допомоги, а не профілактику, погіршення екологічної ситуації, - рівень захворюваності населення буде зростати. Тому бізнес повинен розробити власну програму покращення здоров'я своїх працівників".
 
На підтримку думки спікера, Вікторія Гриб, керівник департаменту з питань сталого розвитку компанії ДТЕК, зазначила, що компанія приділяє особливу увагу темі охорони здоров'я та зацікавлена щоб працівники та їх родини були здоровими. Це запорука розвитку будь-якого бізнесу.

У ході круглого столу експерти визначили такі проблеми збереження здоров'я:
  • загальний уклад системи охорони здоров'я, орієнтований на хворобу, а не на здоров'я;
  • повільне впровадження в суспільстві принципів здорового способу життя;
  • відсутність ідеології і традицій свідомого збереження здоров'я у широких верств населення;
  • недостатня забезпеченість лікарями первинної ланки;
  • низька доступність якісної первинної медико-санітарної та спеціалізованої медичної допомоги для жителів сільської місцевості;
  • недостатній рівень впровадження високотехнічних медичних технологій, наявність вакансій лікарів (за даними МОЗ в Україні не вистачає 47 тис. лікарів і 52 тис. молодшого медичного персоналу) через низький рівень заробітної плати.
Зі свого боку, бізнес намагається подолати проблеми власними інноваційними рішеннями. Зокрема, ДТЕК і МТС разом з іншими партнерами реалізують інноваційний проект "Мобільна медицина". Як зазначила Наталія Кукуріка, координатор КСВ проектів МТС, головне, що зараз створюється інфраструктура, яка об'єднає всі медичні установи в країні і на основі якої можна буде вибудовувати сучасну медичну систему. Будь-яка компанія зможе приєднатися до проекту.

Реальні можливості телемедицини учасникам продемонстрував Ілля Ємець, директор Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, провівши он-лайн консультацію з головним дитячим кардіологом Херсонській лікарні з приводу правильності постановки діагнозу і необхідності оперування 15 річної дівчинки.
 
Платинум Банк розповів про проект з озеленення лікарень, телекомпанія 1+1 Медіа поділилася досвідом як популяризувати здоровий спосіб життя серед співробітників. Філіпс та СК Джонсон розповіли про співпрацю з медичними установами.
 
В цілому, представники бізнесу відзначили низьку підтримку з боку держави і закликали об'єднувати зусилля для реалізації масштабних проектів.
 
За результатами круглого столу були розроблені наступні рекомендації:
 
У сфері партнерства "Бізнес - медичні установи":
  • оздоровлення системи охорони здоров'я, в тому числі через механізм передачі медичних установ в оренду компаніям,
  • створення альянсу і розробка гайда з медичної грамотності,
  • розробка карти партнерських проектів,
  • розвиток страхової медицини (особливо, необов'язкової),
  • розподіл проектів, спрямованих на медицину і на профілактику, у тому числі створення клінік, дружніх до пацієнтів.
Для бізнес-стратегії компанії:
  • гарантування рівня оплати праці, який би забезпечував достойний рівень життя;
  • створення фонду службового житла для іногородніх працівників;
  • сприяння проходженню щорічного медичного обстеження працівників, заходи з впровадження системи медичного страхування працівників;
  • заходи щодо зниження травматизму на виробництві та щодо створення безпечних робочих місць;
  • створення системи оздоровлення працівників компанії та членів їх сімей;
  • заохочення працівників до занять спортом і фізкультурою;
  • створення нових робочих місць для людей з особливими потребами;
  • створення системи заохочення працівників компанії, які відмовляються від куріння, ведуть здоровий спосіб життя.

За матеріалами порталу Marketing Media Review




Автор: Елена Беденко-Зваридчук Просмотров (3264) 21.10.2013 Теги: захворюваність населення, профілактика, методи стимулювання працівників, стратегія компанії
Добавить коментарий


Актуально


24.10.2016
Соціальний пакет для київського медика у 2017 році

13.10.2016
Особливості правового регулювання репродуктивної медицини та сурогатного материнства. Чи потрібні зміни?

22.08.2016
Новий зір отримають воїни АТО, учасники революції Гідності, члени їх сімей, а також малозабезпечені громадяни України