Медико-правовой портал 103-law.org.ua
проект компании МедАдвокат

Маркетинг стоматологічних клінік

07.10.2013
Комментировать


Запрошуємо на семінар-практикум!

Автор і ведучий: Кальдін Костянтин, консультант з управління медичними закладами, керуючий партнер ТОВ «Кальдін Консалтинг», м. Москва

1 день, 9 академічних годин


На кого орієнтований семінар:

1. Директорів медичних клінік
2. Власників клінік
3. Інвесторів і лікарів, які планують відкрити власні клініки

Короткий опис семінару: На семінарі детально розбираються базові поняття медичного маркетингу, питання залучення й утримання пацієнтів, стратегії продажів на основних ринках - пацієнти за готівку, ДМС і корпоративний.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

Частина 1. Маркетинг стоматологічної клініки:
  1. Головні особливості медичного маркетингу
  2. На кого йде пацієнт: «на клініку» або «на лікаря»? Як мінімізувати відтік пацієнтів у разі звільнення доктора?
  3. Структура і особливості попиту на медичні послуги
  4. Ціноутворення
  5. Оцінка клініки по відношенню до конкурентів
  6. Чому повинні лікуватися саме у вашій клініці?
  7. Сервіс в медичній клініці - важлива конкурентна перевага. Критерії хорошого сервісу. Як повинні працювати співробітники, щоб пацієнти були задоволені сервісом? Роль лікарів, адміністраторів та середнього медичного персоналу
  8. Як насправді працює реклама медичних послуг? Що можна отримати в результаті великих вкладень у рекламу? Як ефективно рекламувати клініку при мінімальному бюджеті?
  9. Роль знижок на медичні послуги
  10. Чи ефективні спеціальні акції?
  11. Як мінуси перетворити на плюси? Проблемні пацієнти, лікарські помилки
  12. Комунікації із зовнішнім середовищем
  13. Як ефективно управляти «сарафанним радіо»

Частина 2. Продажі стоматологічних послуг:

1. Продажі стоматологічних послуг готівковим пацієнтам:
1.1 Що краще - продаж «разових» послуг або комбінованих програм
1.2 Як продавати «разові» послуги
1.3 Як продавати і де продавати комбіновані програми
1.4 Роль ЛПУ-партнерів
1.5 Як взяти під контроль «сарафанне радіо»
1.6 Яскраві приклади успішних продажів

2. Продаж стоматологічних послуг страховим компаніям
2.1 ДМС - в чому його суть?
2.2 Як добитися того, щоб страхові компанії продавали саме Вашу клініку?
2.3 Як конкурувати з відомими клініками на ринку ДМС
2.4 Як клініки псують відносини зі страховою компанією?
2.5 Чи варто знижувати ціни на послуги?
2.6 Чи ефективні «відкати» страховим компаніям?
2.7 Як ефективно працювати за фактовою і авансовим програмами? Оцінка ризиків
2.8 Трохи про ДМС для фізичних осіб та ролі страхових компаній

3. Продажі стоматологічних послуг корпоративному клієнту
3.1 У чому плюси і мінуси страхових компаній для корпоративного клієнта? Як їх ефективно використовувати?
3.2 Як одночасно співпрацювати і конкурувати зі страховими компаніями в боротьбі за корпоративного клієнта?
3.3 Як продавати вузькоспеціалізовані ЛПЗ? Наприклад, стоматології
3.4 Ризики прямих договорів
3.5 Цікаві приклади продажів на ДМС і корпоративному ринку

Режим роботи з 10.00 до 19.00 годин.

Організатор: Навігатор Стоматології

Вартість участі: 2000 грн

+38-050-823-41-40
+38-098-221-64-13
+38-093-660-44-17
+38-044-573-97-73



Автор: Елена Беденко-Зваридчук Просмотров (1846) 07.10.2013 Теги: маркетинг стоматологічних клінік, продаж послуг
Добавить коментарий


Актуально


24.10.2016
Соціальний пакет для київського медика у 2017 році

13.10.2016
Особливості правового регулювання репродуктивної медицини та сурогатного материнства. Чи потрібні зміни?

22.08.2016
Новий зір отримають воїни АТО, учасники революції Гідності, члени їх сімей, а також малозабезпечені громадяни України